Sesiune - Iunie 2023
Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

In comuna Cernica, mai mult de 56% (44 elevi) din totalul de 80 de elevi ai clasei a VIII-a din scolile gimnaziale aferente satelor Cernica, Tanganu, Balaceanca, Posta si Caldararu nu au reusit sa obtina o nota mai mare de 5 la Evaluarea Nationala, sesiunea iunie 2023.  

In cele ce urmeaza, va prezentam analiza rezultatelor obtinute de elevii claselor a VIII-a din scolile gimnaziale ale comunei Cernica si anumeȘcoala Gimnaziala Nr. 1 sat CernicaȘcoala Gimnazială Nr. 2 TânganuȘcoala Gimnazială Nr. 3 Bălăceanca, după contestatii. 

Cu un click pe fiecare din scolile de mai sus, puteti ajunge la rezultatele publicate oficial pe evaluare.edu.ro.

Cea mai mare nota la Limba si literatura romana a fost de 9.60, iar la Matematica de 8.85. Nota la română a fost obtinută în cadrul scolii gimnaziale din sat Tânganu iar nota la matematică în cadrul școlii din sat Cernica.

Din totalul de 80 elevi, 78 au fost prezenți pentru a susține examenul de admitere de liceu de anul acesta. Dintre aceștia doar 4 au reușit să obțina o medie a notelor la română și la matematica mai mare de 8.

O singura medie de 9 a fost obținută la nivel de comună cu încă alte trei medii in intervalul 8-8.49.

Din totalul elevilor prezenți la examen, 56,4% dintre elevii comunei Cernica, au avut o medie mai mica decat 5, acest procent fiind de 2.41 ori mai mare decat cel de la nivel national (23,56%), de 4,08 ori mai mare decat cel din mediul urban (13,82%) și de 1,43 ori mai mare decât elevii din mediul rural (39,35%).

Dupa cum se poate observa din tabelele de mai jos, din totalul de 80 de elevi ai claselor a VIII-a din cele trei scoli gimnaziale ale comunei Cernica, doar 43,6% (34 elevi) dintre ei au reusit sa obtina o medie la cele doua discipline, egala sau mai mare decat nota 5, acest procent fiind de 1.75 ori mai mic decat cel de la nivel national (76,44%), de 1,98 ori mai mic decât cel din mediul urban (86,18%) și de 1,39 ori mai mic decât cel din mediul rural (60,65%).

În tabelele de mai jos, puteti vedea si rezultatele obtinute de cele trei scoli gimnaziale ale comunei Cernica pe intervale de note. De aici se poate vedea ca, cel mai slab rezultat, l-au avut elevii de la scoala din Tânganu, urmati de cei din Balaceanca și sat Cernica.

De asemenea, din graficul de mai jos privind distributia mediilor pe intervale, pentru fiecare scoala din comuna Cernica se poate observa ca, in comparatie cu mediile obtinute la nivel national, performanta este una negativa, in sensul in care, mediile obtinute predomina in intervalele de note sub 5 si cele de note mici, cu doar patru medii mai mari sau egale cu 8 si cu nici o medie in intervalul 9.50 - 10,confirmandu-se discrepanta si diferentele uriase intre nivelul de educatie din mediul urban si cel din rural. 

Incadrând (cu greu) comuna Cernica în mediul rural, ar fi trebuit ca rezultatele să se afle (măcar) în marja celor obtinute în mediul rural din Romania. 

Totuși, din aceste statistici se poate vedea ca rezultatele sunt mai slabe si decat cele din mediul rural si decat cele din mediul national, incadrandu-se de fapt printre cele mai slabe rezultate din tara.

A se citi si: Elevii din cele mai sărace regiuni ale României au cele mai multe medii sub 5 la Evaluarea Naţională 2023/ Organizația Salvaţi Copiii cere autorităţilor să ia măsuri

În dinamică, se observă că, în comuna Cernica, rezultatele  obtinute în sesiunea din anul 2023 sunt mai slabe chiar și în comparație cu cele obtinute in anul 2022.

grafic evaluare nationala 2023 comuna cernicaAnul trecut au fost mai putini ("doar" 40,2% din total adica 33 elevi din 82) cei care nu au reusit sa ia o nota mai mare sau egala cu 5, in comparatie cu 56,4% din total adica 44 elevi din 80, de anul acesta.

Practic, raportul celor care au luat o nota sub 5 s-a inversat in anul 2023 in comparatie cu anul 2022, dupa cum se poate vedea in graficul si tabelele de mai jos.

În baza acestor analize, se poate observa că, tendinta este clar, una negativă, impunandu-se de urgenta, luarea unor masuri corespunzatoare, de catre factorii de decizie, în vederea identificari cauzelor si a remediilor posibile, pentru îmbunatatirea rezultatelor viitoare ale eleviilor acestor școli.

Cele 6 contestatii facute nu au ajutat elevii care au avut curajul sa procedeze in acest fel in vederea imbunatatiri notelor.  Doar trei dintre ele au avut succes in sensul in care notele initiale au fost marite, doua rezultand in mentinerea notei si una in reducerea notei, dupa cum se poate vedea mai jos.

In urma publicarii din anul 2022 a unei analize cu privire la rezultatele obtinute in cadrul acestor scolii la evaluarea nationala (click aici: Analiza rezultate Evaluare Nationala 2022 - comuna Cernica si satele sale.), au existat unele voci (chiar ale unor cadre didactice din unele sate) cu privire la oportunitatea elaborarii unor asemenea analize.

grafic evaluare nationala 2023 comuna cernica 1În lipsa statisticilor relevante aceasta analiza nu include rezultatele elevilor care locuiesc in satele comunei Cernica, dar care invata la o scoala gimanziala din Bucuresti sau din Ilfov. Acestia sunt inclusi in statisticile scolilor respective si nu in cele trei scoli gimnaziale din comuna Cernica.

Portalul Vox Cernica nu a avut si nu are in vedere identificarea cauzelor si propunerea de solutii, cu exceptia exprimării opiniilor proprii cu privire la starea de fapt, stare care este evidentă și nu poate fi contestată în baza statisticilor prezentate.

Nu dorim altceva, decât să tragem (încă o dată), un semnal de alarmă cu privire la situația din acest domeniu atât de important pentru elevii și locuitorii comunei noastre.

Degeaba avem scoli frumos renovate si dotate cu mijloace  moderne de învățământ cum ar fi tabletele și tablele inteligente, dacă rezultatele sunt din ce in ce mai dezamăgitoare pentru elevi și părinții acestora.

În vremurile nu foarte îndepărtate, și chiar în comuna noastră, în poporul "rural" se obțineau rezultate mai bune cu învățatul "la lumânare" și grija pentru calitatea actului educational era infinit mai mare dacat ceea ce se întâmplă astăzi, în așa zisă "eră a informației" și mai de curând, era  "AI-Inteligentei artificiale".

Infrastructura școlară (în care s-au investit probabil milioane de euro), de una singură, se dovedește că nu este suficientă pentru "a produce", dacă nu pe "banda rulantă", măcar mai mulți liceeni în comuna noastră.  

De dimineață până seara nu auzim decât de necesitatea investițiilor în această infrastructură,eventual din bani europeni. Pe parcurs, se pare că s-a uitat că aceste investiții, trebuie să aibă ca rezultat, în primul rând, creșterea performanțelor elevilor (rezultate), care pot / ar trebui să fie măsurate (cu adevărat) în mai multe moduri specifice,dar cu siguranță nu prin nivelul de "absorție" al unor bani, sau prin măsurarea nivelului unor investiții (activități) sau prin măsurarea nivelului de utilizare al unor mijloace / instrumente.

Rezultatele și nu mijloacele sunt cele care conteaza în final și prin prisma acestor rezultate trebuie prezentata performanța școlarilor și în comuna Cernica. Nu credem că, la acest moment există vreun studiu (formal) la nivelul comunei Cernica, despre nivelul de corelare intre nivelul crescător al sumele investite până acum în infrastuctura școlară și nivelul (din ce in ce mai slab, după cum se poate vedea in cele descrise mai jos) ale performanțelor elevilor din această comună.

Putem doar să constatăm că, până la proba contrarie, în ultimii cinsprezece ani, această corelație, între nivelul investițiilor în infrastructura școlară și rezultatele elevilor, este una de tip negativ.

Aceasta corelație negativă nu înseamnă că, investițiile în infrastructura școlară au reprezentat un lucru rău, sau, reprezintă cauza evolutiei slabe a rezultatelor elevilor.

De asemenea, cauzele rezultatelor slabe nu (mai) pot fi invocate, eventual, în baza lipsei unei infrastructuri școlare adecvate. Nu, din acest punct de vedere toate aceste școlii (și nu numai) din comuna Cernica (cu exceptia celei din Căldăraru au fost renovate / modernizate sau chiar construite de la zero și dotate cu toate facilitățile posibile și necesare inclusiv dotari cu mijloace / sisteme de educatie digitală.

Actuala corelație negativă descrisă mai sus, doar ne spune că, în altă zonă trebuie căutate cauzele și remediile potențiale și întărește concluzia că, aceste investiții nu (mai) reprezintă factorul primordial în obținerea unor rezultate mai bune și că, acum, ca de altfel dintotdeauna, factorul uman (elevii și cadrele didactice) este cel care contează cel mai mult și în această zonă ar trebui să se adopte majoritatea masurilor viitoare, de remediere / inversare a trendului negativ actual, al acestor rezultate. De asemenea, restul elementelor și al modului de organizare al acestora în cadrul sistemului educațional reprezintă o altă zonă care ar trebui să fie de asemenea revizuită.

Un indicator al performanțelor elevilor din învățământul gimnazial (chiar dacă este departe de a fi perfect), pe lângă sistemul de notare din timpul anului școlar, este reprezentat de rezultatul obținut la evaluarea națională în vederea admiterii la liceu. Chiar dacă notele obținute pe parcursul școlii sau la diverse examene de tip evaluare națională, bacalaureat, etc. nu prezic, nu garantează "succesul în viață" și nici nu caracterizează într-un mod optim cunoștințele, aptitudinile, abilitățile, competențele, talentele, vocația etc., în lipsa unui alt sistem mai bun de măsurare a "meritelor" unui elev, aceste note au fost și rămân încă, principalul indicator de măsurare a performanțelor școlare, în Romania sau în altă parte a lumii.

"Dragostea de carte" nu ar trebui confundată cu "dragostea de tabletă", de telefonul mobil, de computer si de jocurile de computer sau de alte dispozitive și sisteme digitale. Utilizarea acestora inclusiv în timpul mesei sau pe toaletă, în mijloacele de transport, mergând pe stradă, în timpul orelor de clasă, etc. etc. nu te transformă automat în programator sau IT-ist cu un salariu "baban" lucrând "izolat" de pe o insulă exotică și nici măcar nu asigură, de asemenea automat, o educație mai bună, o Romanie educată sau măcar o notă mai bună la evaluarea națională sau la bacaluareat. 

Instrumentele / mjloacele puse la dispoziția elevilor pot fi acceptate atâta timp cat utilizarea lor nu reprezintă un scop în sine, așa cum se întâmplă deja și cu efecte total diferite decat cele intentionate, adică lipsite de eficacitate. Din contră, sunt nenumărate cazurile când aceste mijloace au condus mai degrabă la patologii incluzând dependențe, afecțiuni fizice si psihologice despre care nu se prea discută in familie sau in presa centrală sau de aiurea. De ce nu se discuta? Cauzele sunt nenumarate. De la motive de pandemie până la motive de creștere a competențelor digitale, digitalizarea sistemului de educație și cresterii consumului de hardware și software pentru creșterea afacerilor și PIB-ului.  De la, vezi dom'le " să nu frustez copilu' " că nu are ultimul "gadget" în comparație cu colegii lui, până la a se prefera liniștea în familie în schimbul eforturilor / certurilor permanente necesare pentru "dezvățul" de folosirea masivă a acestor dispozitive în alte sopuri decât cele educaționale.  

Până la acest moment,cu exceptța faptului că unele cadre didactice dau vina pe elevi și pe mediul socio-economic în care aceste cadre și elevi traiesc și învață, iar unii elevii dau vina pe cadrele didactice și pe nivelul acestora de implicare si pregătire, nu sunt prezentate alte "analize" sau măsuri propuse / deja luate în vederea îmbunătățirii acestei situatii de catre factorii decizionali.

Cele mai recente date (sursa click aici) indică rezultate mai multe decât îngrijorătoare în ceea ce priveşte dorinţa familiilor de a le oferi o educaţie copiilor. La școală sunt înscriși 244 de elevi, dintre care 172 la ciclul primar. Rata de abandon de la ciclul primar la cel gimnazial este de peste 50%, ceea ce generează probleme sociale grave, având în vedere vârsta adolescenței și tentațiile care apar în medii sărace, cu comunități de romi. Școlile din Cernica rămân astfel suspendate între dificultățile financiare ale familiilor din comună, diversitatea etnică și discriminarea de șanse care apare automat în medii rurale de mici dimensiuni, și lipsa unei perspective reale de dezvoltare chiar dacă situarea în proximitatea unei mari metropole oferă această iluzie.

La modul general, se constată că, fără o implicare susținută a elevilor, a parinților și cadrelor didactice în vederea pregatirii serioase pentru acest examen si in general pentru mentinerea interesului pentru educația continuă, cel mai probabil, această situație se va repeta și se va înrăutăți.

De asemenea, fără tăgadă, din cele spuse de unii elevi, calitatea actului educational in cadrul unitatilor de invatamant, a scazut si scade an de an, in conditiile in care cadrele didactice nu sunt motivate corespunzator si de asemenea nu exista un sistem de management adecvat, al performantei acestor cadre didactice. In orice caz, provocarea consta in faptul ca, orice sistem optim de evaluare al performantelor ar trebui sa tina cont si de faptul ca nu toti elevii / profesorii sunt egali in aptitudini / abilități intelectuale, emoționale sau de altă natura de tip click aici:  IQ, EQ, SQ, AQ etc.  

Din unele surse, întelegem că, există școli / licee unde mulți învățători / profesori care nu intră cu zilele la orele de clasă, sau atunci cand intră, actul educational se rezumă la a pune elevii să deschidă cartea și să pună elevii să rezolve exerciții din această carte .

Legende sau nu, nu dorim să generalizăm unele cazuri, probabil izolate, dar rămâne adevărat că, fum fără foc nu iese și de asemenea, nimeni nu poate contesta că, în zilele noastre, un alt  fenomen, cel al meditatiilor, reprezintă alt factor decisiv al succesului sau al insuccesului la evaluarea națională (și nu numai) în vederea admiterii la liceu.

Se poate observa ca acest fenomen a luat o deosebită amploare în ultimii ani, constatandu-se un raport invers proportional intre nivelul și calitatea actului educational in cadrul unitatilor de învațămant public și nivelul și amploarea meditatiilor furnizate exact de aceleași cadre didactice din aceleași unitați de învățământ.

Art. 32 alin. (4) din Constituția Romaniei: - "Învăţământul de stat este gratuit potrivit legii....", a rămas în realitatea de zi cu zi, o simplă vorbă, de formă fără fond. În condițiile în care acesta fost subtil transferat în zona meditațiilor (ca și actul medical din domeniul sănătății), acest  "învățământ", acolo unde contează cu adevarat, nu mai este demult "gratuit" sau acordat in condiții de echitate socială, așa cum ne place să ne batem cu pumnul în piept.

Că tot este la modă, dacă cineva nu crede în acest sistem "paralel" (nu "alternativ"), de data aceasta de "învățământ", nu trebuie decât să urmărească abundența anunțurilor cu privire la "serviciile" de meditații pentru diversele discipline din învățământul gimnazial sau liceal, în special pentru Limba și literatura română și Matematică.

Nu toți părinții își permit să le ofere copiilor lor aceste meditații, mai ales în mediul rural. De asemenea, nu toți părinții au cunoștințele, timpul, resursele și răbdarea să suplinească, ceea ce nu ar trebui suplinit, adică pe învățători și profesori. Și atunci cum se demonstrează principul egalității de șanse ale elevilor?

Din unele zvonuri, au fost cazuri în care notele acordate la unele din școli erau condiționate de acceptarea meditațiilor ca și servicii remunerate după orele de școală. Tot din "zvonuri", au fost / mai sunt chiar încă situații unde (în special în unele licee) unde unii profesori fac viața elevilor un "iad" și acordă 5-ul foarte greu, nu pentru menținerea unui nivel de exigență "rezonabil" sau respectarea unor bareme, ci tocmai pentru a-i face pe elevi să apeleze la aceste servicii "paralele".

Aceste zvonuri au fost printre cauzele pentru care, în spațiul public, a apărut propunerea privind necesitatea interzicerii acestor meditații (de cele mai multe ori nedeclarate și neimpozitate) acordate de către cadrele didactice elevilor de la clasele unde aceștia își desfășoară activitatea. Ca multe alte lucruri "bune" și această propunere a rămas doar la nivel de propunere. 

De asemenea, rămâne de văzut, în urma protestelor și satisfacerii cererii cadrelor didactice, dacă fenomenul meditațiilor va continua. Cel mai probabil, în opinia noastră este că, da, vor continua și mai "abitir" atâta timp cât, societatea în ansamblul ei nu va reuși să armonizeze sistemul educațional, inclusiv prin asigurarea unui nivel de motivare satisfăcător pentru cadrele didactice.

Va fi greu de realizat acest lucru in conditiile in care Romania nu este totusi printre cele mai dezvoltate state astfel incat sa ofere o remuneratie suficienta cadrelor didactice, la un nivel care sa descurajeze si sa faca "neatrăgătoare" și acordarea meditatiilor după orele de program.

De asemenea mai rămân aceia care, indiferent de nivelul de salarizare, vor fi tot nemultumiti si vor continua aceasta practică. Pentru aceștia ar trebui să fie găsite alte metode de "descurajare".

De fapt problema nu ar trebui sa fie una de "descurajare" a meditațiilor (cu excepția celor acordate propriilor elevi cărora le predă la clase pentru evitarea conflictelor de interese), acestea vor continua indiferent cat de mari vor fi salariile.

Problema reala este de asigurare a calitații actului educațional de la clase, pentru cei 26-30 de elevi, așa cum se asigură la domiciliul cadrelor didactice pentru cei 1 - 4 elevi / x nr. sesiuni pe saptamana / 1-2 h pe sesiune. 

De asemenea, se mai poate observa impactul tehnologiei asupra "apetitului" elevilor de a invata din "manualele școlare", și nu de pe platformele sociale "gen" Tik-Tok, Youtube, FAcebook, Instagram etc. etc.

Dialogul pe chat / mesagerie de tip -C.F. ?!  -B.N.  este reprezentativ pentru vocabularul practicat de elevii zilelor noastre, chiar de catre cei care se pot lauda cu note mari la scoala sau la examene de evaluare nationala sau chiar de bacalaureat.

Se constata ca EXTREM de putin elevi mai citesc câte o carte si este din ce in ce mai greu de comunicat cu aceștia în condițiile în care posibilitatile sau dorinta acestora de intelegere a unor concepte este din ce in ce mai mica in raport cu "distractiile" oferite de tehnologia actuala.

În era motoarelor de cautare pe internet e greu sa mai convingi pe cineva sa studieze din "clasici" si sa aprofundeze opera acestora, mai ales in conditiile in care, a "cita" din acestia nu ii mai ajuta deloc in zilele noastre, mai ales atunci cand trebuie sa intre pe piata fortei de munca, fie dupa liceu, fie dupa facultate. 

Vă invitam și pe Dvs. să vă spuneți opinia cu privire la rezultatele evaluării nationale din acest an și nu ne ramane să speram decât că, nu avem dreptate în ceea ce am prezentat până acum și că nu se va repeta această situație și la anul.

Scoala Gimnaziala din satul: Sat Cernica Sat Tânganu Sat Bălăceanca Comuna Cernica National Urban Rural
Nr.  % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. %
Total elevi clasa a-VIII-a 26 33% 26 33% 28 35% 80 100%  161.652     100%    97.223      64.429    
Prezenti 25 96% 25 96% 28 100% 78 98%  154.115     95,34%
Numar absenti la examen 1 4% 1 4% 0 0% 2 3%     7.537     4,66%
Nr. % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. % Nr. %
Elevi din clasa care au obtinut nota = > 5 14 56% 9 36% 11 39% 34 43,6%  117.798     76,44% 86,18% 60,65%
Elevi din clasa care au obtinut nota < 5 11 44% 16 64% 17 61% 44 56,4%    36.317     23,56% 13,82% 39,35%

Cea mai mare nota obtinuta : Sat Cernica Sat Tânganu Sat Bălăceanca Comuna Cernica National
Limba si literatura romana  8,60          9,60         6,40                     9,60     10
Matematica  8,85          8,70         8,30                     8,85     10
Media  8,42          9,00         7,15                     9,00     10
Cea mai mica nota obtinuta : Sat Cernica Sat Tânganu Sat Bălăceanca Comuna Cernica National
Limba si literatura romana  1,50          2,10         2,00                     1,50     1
Matematica  2,50          2,50         2,50                     2,50     1
Media  2,05          2,30         3,25                     2,05     1

 

Comparatie 2023 vs 2022 a rezultatelor pe intervale de note la Evaluare Natională obținute de elevii școlilor gimnaziale din comuna Cernica:  

2023 2022
Romana Matematica Medie Romana Matematica Medie
Nr. elevi % Nr. elevi % Nr. elevi % Nr. elevi % Nr. elevi % Nr. elevi %
<5 39 50% 33 42% 44 56% 20 24% 30 37% 33 40%
5-5.49 14 18% 13 17% 2 3% 23 28% 16 20% 10 12%
5.5-5.99 2 3% 8 10% 5 6% 7 9% 15 18% 14 17%
6-6.49 6 8% 4 5% 11 14% 12 15% 7 9% 7 9%
6.5-6.99 2 3% 4 5% 3 4% 7 9% 5 6% 8 10%
7-7.49 5 6% 4 5% 5 6% 3 4% 4 5% 5 6%
7..5-7.99 4 5% 5 6% 4 5% 4 5% 3 4% 1 1%
8-8.49 2 3% 5 6% 3 4% 3 4% 0 0% 4 5%
8.5-8.99 2 3% 2 3% 0 0% 3 4% 2 2% 0 0%
9-9.49 1 1% 0 0% 1 1% 0 0% 0 0% 0 0%
9.5-9.99 1 1% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
10 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
Total 78 100% 78 100% 78 100% 82 100% 82 100% 82 100%

 

Prezentare distributie note pe discipline, sate, medie si intervale Sat Cernica Sat Tânganu Sat Bălăceanca
Romana % total Matematica % total Medie % total Romana % total Matematica % total Medie % total Romana % total Matematica % total Medie % total
<5 9 36% 9 36% 11 44% 14 56% 14 56% 16 64% 16 57% 10 36% 17 61%
5-5,49 5 20% 2 8% 1 4% 2 8% 3 12% 0 0% 7 25% 8 29% 1 4%
5,5-5,99 1 4% 3 12% 0 0% 0 0% 1 4% 1 4% 1 4% 4 14% 4 14%
6-6,49 1 4% 3 12% 4 16% 2 8% 0 0% 2 8% 3 11% 1 4% 5 18%
6,5-6,99 1 4% 1 4% 3 12% 0 0% 2 8% 0 0% 1 4% 1 4% 0 0%
7-7,49 2 8% 2 8% 1 4% 3 12% 1 4% 3 12% 0 0% 1 4% 1 4%
7,5-7,99 2 8% 2 8% 3 12% 2 8% 1 4% 1 4% 0 0% 2 7% 0 0%
8-8,49 2 8% 2 8% 2 8% 0 0% 2 8% 1 4% 0 0% 1 4% 0 0%
8,5-8,99 2 8% 1 4% 0 0% 0 0% 1 4% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
9-9,49 0 0% 0 0% 0 0% 1 4% 0 0% 1 4% 0 0% 0 0% 0 0%
9,5-9,99 0 0% 0 0% 0 0% 1 4% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
10- 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0% 0 0%
Total 25 100% 25 100% 25 100% 25 100% 25 100% 25 100% 28 100% 28 100% 28 100%

 

Prezentare distributie note pe discipline, comuna, national, urban si rural, medie si intervale Comuna Cernica National (Medie) Urban (Medie) Rural (Medie)
Romana % total Matematica % total Medie % total Nr. Elevi % total Nr. Elevi % total Nr. Elevi % total
<5 39 50% 33 42% 44 56,4%             36.317     23,6% 13,82% 39,35%
5-5,49 14 18% 13 17% 2 2,6%               9.946     6,5% 5,05% 8,73%
5,5-5,99 2 3% 8 10% 5 6,4%             10.015     6,5% 5,54% 8,05%
6-6,49 6 8% 4 5% 11 14,1%             10.260     6,7% 6,18% 7,43%
6,5-6,99 2 3% 4 5% 3 3,8%             10.412     6,8% 6,66% 6,92%
7-7,49 5 6% 4 5% 5 6,4%             11.273     7,3% 7,72% 6,66%
7,5-7,99 4 5% 5 6% 4 5,1%             12.242     7,9% 8,91% 6,38%
8-8,49 2 3% 5 6% 3 3,8%             14.199     9,2% 10,98% 6,35%
8,5-8,99 2 3% 2 3% 0 0,0%             15.485     10,0% 12,89% 5,45%
9-9,49 1 1% 0 0% 1 1,3%             14.517     9,4% 13,10% 3,46%
9,5-9,99 1 1% 0 0% 0 0,0%               8.983     5,8% 8,69% 1,20%
10- 0 0% 0 0% 0 0,0%                  466     0,3% 0,47% 0,03%
Total 78 100% 78 100% 78 100%           154.115     100% 100%

100%

 

Rezultate dupa contestatie

Sat Cod Limba şi literatura română Matematică Media la evaluarea națională
Tânganu IF349601 9,30 8,70 9,00
Cernica IF7927848 8,00 8,85 8,42
Cernica IF7923729 8,60 8,00 8,30
Tânganu IF10574013 9,60 6,65 8,12
Cernica IF8879031 7,70 8,25 7,97
Cernica IF922251 8,30 7,30 7,80
Cernica IF7928065 7,80 7,75 7,77
Tânganu IF10573744 7,50 7,95 7,72
Tânganu IF10574612 6,80 8,15 7,47
Tânganu IF350051 6,70 8,15 7,42
Cernica IF8829239 8,70 6,00 7,35
Tânganu IF349651 7,50 7,20 7,35
Bălăceanca IF853501 6,00 8,30 7,15
Cernica IF7927101 5,70 7,95 6,82
Cernica IF7925851 7,00 6,15 6,57
Cernica IF7925126 7,40 5,65 6,52
Bălăceanca IF833251 5,00 7,80 6,40
Bălăceanca IF853001 5,20 7,60 6,40
Cernica IF7925699 6,30 6,35 6,32
Bălăceanca IF833701 6,40 6,20 6,30
Cernica IF7928177 5,40 7,15 6,27
Cernica IF7925349 6,75 5,65 6,20
Cernica IF9055222 5,40 6,90 6,15
Tânganu IF10734925 7,20 5,00 6,10
Bălăceanca IF10789888 5,20 7,00 6,10
Tânganu IF10573949 7,00 5,10 6,05
Bălăceanca IF779251 6,60 5,40 6,00
Tânganu IF349451 7,00 4,65 5,82
Bălăceanca IF836851 5,00 6,60 5,80
Bălăceanca IF7922345 5,60 5,75 5,67
Bălăceanca IF851501 6,00 5,20 5,60
Bălăceanca IF835951 5,30 5,70 5,50
Cernica IF8875986 5,20 5,00 5,10
Bălăceanca IF833351 5,00 5,00 5,00
Tânganu IF10573865 4,20 5,70 4,95
Cernica IF913301 5,10 4,70 4,90
Bălăceanca IF779351 4,40 5,30 4,85
Tânganu IF350101 5,25 4,40 4,82
Cernica IF7926852 4,40 5,20 4,80
Tânganu IF350401 4,40 5,20 4,80
Tânganu IF350351 5,00 4,40 4,70
Bălăceanca IF831901 4,30 5,00 4,65
Bălăceanca IF855901 4,10 5,20 4,65
Bălăceanca IF782001 4,00 5,20 4,60
Tânganu IF10534971 4,40 4,70 4,55
Cernica IF916351 5,10 3,95 4,52
Bălăceanca IF836151 5,40 3,65 4,52
Cernica IF921151 3,30 5,70 4,50
Bălăceanca IF853751 3,40 5,50 4,45
Tânganu IF9013661 4,00 4,80 4,40
Tânganu IF9431017 2,20 6,50 4,35
Bălăceanca IF832351 4,50 4,05 4,27
Bălăceanca IF9186772 3,50 5,00 4,25
Cernica IF854001 3,80 4,65 4,22
Bălăceanca IF853301 4,20 4,20 4,20
Bălăceanca IF833001 2,80 5,50 4,15
Cernica IF7972431 4,10 4,10 4,10
Bălăceanca IF853951 3,40 4,70 4,05
Bălăceanca IF855701 4,00 4,05 4,02
Tânganu IF350301 4,80 3,20 4,00
Cernica IF910401 4,10 3,70 3,90
Tânganu IF7911131 3,85 3,60 3,72
Cernica IF921801 4,25 3,05 3,65
Bălăceanca IF836301 2,80 4,50 3,65
Tânganu IF349251 3,60 3,60 3,60
Bălăceanca IF8372939 4,20 2,75 3,47
Bălăceanca IF857351 4,30 2,50 3,40
Tânganu IF10393005 3,60 3,05 3,32
Tânganu IF350501 3,85 2,65 3,25
Bălăceanca IF867151 2,00 4,50 3,25
Bălăceanca IF9949245 3,30 3,20 3,25
Cernica IF909501 2,20 4,00 3,10
Cernica IF7922673 3,50 2,50 3,00
Tânganu IF10842532 2,40 3,50 2,95
Tânganu IF8465682 3,40 2,50 2,95
Tânganu IF350251 2,35 2,50 2,42
Tânganu IF10842575 2,10 2,50 2,30
Cernica IF10758834 1,50 2,60 2,05
Cernica IF918001 Absent Absent Absent
Tânganu IF7966189 Absent Absent Absent

Sat Cod Limba şi literatura română Matematică Media la evaluarea națională
Cernica IF918001 Absent Absent Absent
Cernica IF7927848 8,00 8,85 8,42
Cernica IF7923729 8,60 8,00 8,30
Cernica IF8879031 7,70 8,25 7,97
Cernica IF922251 8,30 7,30 7,80
Cernica IF7928065 7,80 7,75 7,77
Cernica IF8829239 8,70 6,00 7,35
Cernica IF7927101 5,70 7,95 6,82
Cernica IF7925851 7,00 6,15 6,57
Cernica IF7925126 7,40 5,65 6,52
Cernica IF7925699 6,30 6,35 6,32
Cernica IF7928177 5,40 7,15 6,27
Cernica IF7925349 6,75 5,65 6,20
Cernica IF9055222 5,40 6,90 6,15
Cernica IF8875986 5,20 5,00 5,10
Cernica IF913301 5,10 4,70 4,90
Cernica IF7926852 4,40 5,20 4,80
Cernica IF916351 5,10 3,95 4,52
Cernica IF921151 3,30 5,70 4,50
Cernica IF854001 3,80 4,65 4,22
Cernica IF7972431 4,10 4,10 4,10
Cernica IF910401 4,10 3,70 3,90
Cernica IF921801 4,25 3,05 3,65
Cernica IF909501 2,20 4,00 3,10
Cernica IF7922673 3,50 2,50 3,00
Cernica IF10758834 1,50 2,60 2,05

Sat Cod Limba şi literatura română Matematică Media la evaluarea națională
Tânganu IF7966189 Absent Absent Absent
Tânganu IF349601 9,30 8,70 9,00
Tânganu IF10574013 9,60 6,65 8,12
Tânganu IF10573744 7,50 7,95 7,72
Tânganu IF10574612 6,80 8,15 7,47
Tânganu IF350051 6,70 8,15 7,42
Tânganu IF349651 7,50 7,20 7,35
Tânganu IF10734925 7,20 5,00 6,10
Tânganu IF10573949 7,00 5,10 6,05
Tânganu IF349451 7,00 4,65 5,82
Tânganu IF10573865 4,20 5,70 4,95
Tânganu IF350101 5,25 4,40 4,82
Tânganu IF350401 4,40 5,20 4,80
Tânganu IF350351 5,00 4,40 4,70
Tânganu IF10534971 4,40 4,70 4,55
Tânganu IF9013661 4,00 4,80 4,40
Tânganu IF9431017 2,20 6,50 4,35
Tânganu IF350301 4,80 3,20 4,00
Tânganu IF7911131 3,85 3,60 3,72
Tânganu IF349251 3,60 3,60 3,60
Tânganu IF10393005 3,60 3,05 3,32
Tânganu IF350501 3,85 2,65 3,25
Tânganu IF8465682 3,40 2,50 2,95
Tânganu IF10842532 2,40 3,50 2,95
Tânganu IF350251 2,35 2,50 2,42
Tânganu IF10842575 2,10 2,50 2,30

Sat Cod Limba şi literatura română Matematică Media la evaluarea națională
Bălăceanca IF853501 6,00 8,30 7,15
Bălăceanca IF833251 5,00 7,80 6,40
Bălăceanca IF853001 5,20 7,60 6,40
Bălăceanca IF10789888 5,20 7,00 6,10
Bălăceanca IF836851 5,00 6,60 5,80
Bălăceanca IF833701 6,40 6,20 6,30
Bălăceanca IF7922345 5,60 5,75 5,67
Bălăceanca IF835951 5,30 5,70 5,50
Bălăceanca IF853751 3,40 5,50 4,45
Bălăceanca IF833001 2,80 5,50 4,15
Bălăceanca IF779251 6,60 5,40 6,00
Bălăceanca IF779351 4,40 5,30 4,85
Bălăceanca IF851501 6,00 5,20 5,60
Bălăceanca IF855901 4,10 5,20 4,65
Bălăceanca IF782001 4,00 5,20 4,60
Bălăceanca IF833351 5,00 5,00 5,00
Bălăceanca IF831901 4,30 5,00 4,65
Bălăceanca IF9186772 3,50 5,00 4,25
Bălăceanca IF853951 3,40 4,70 4,05
Bălăceanca IF836301 2,80 4,50 3,65
Bălăceanca IF867151 2,00 4,50 3,25
Bălăceanca IF853301 4,20 4,20 4,20
Bălăceanca IF832351 4,50 4,05 4,27
Bălăceanca IF855701 4,00 4,05 4,02
Bălăceanca IF836151 5,40 3,65 4,52
Bălăceanca IF9949245 3,30 3,20 3,25
Bălăceanca IF8372939 4,20 2,75 3,47
Bălăceanca IF857351 4,30 2,50 3,40

 

 

Adaugă comentariu
Pentru un dialog civilizat, articolele si comentariile care contin expresii vulgare, injurii catre alti utilizatori sau incita la violenta, ura, sunt defaimatoare, ofensatoare, promoveaza produse sau servicii, sau nu au legatura cu subiectul comentat, vor fi sterse. Responsabilitatea pentru articole si comentarii revine autorului acestora.
Campurile de mai jos marcate cu * sunt obligatorii.


Codul de securitate
Refriseaza codul / Introduceti codul in campul de mai jos